Brenning Data |
Private pages: Stories: Varför blev vår Volvo kvar i Frankrike? eller Hur dålig tajming har Trygg Hansa egentligen? |
Home
Bridge software Tailor-made software Reference material Private pages Ligan (S:t Erik) Korpen (volleyboll) Huvet Signerat Auby Limericks Poems Questions Quotes Stories The gallery Tomas Brenning tomas@brenning.se Tel: +46 171 47 50 37 Fax: --- Mobile: +46 70 742 77 42 Veckholms-Åkerby 2
Alternate e-mail address:
|
Tomas Brenning, 2012-06-20
<< >> 6. Trygg Hansa-tajming Notera att vi har vår försäkring hos Volvia. Dessutom, i och med att vi använder en auktoriserad Volvo-verkstad för den årliga servicen får vi också per automatik Volvo Assistans med fulltäckande Europa-assistans. Det visade sig vara rätt så bra den här gången. 10 minuter efter att vi kom hem till Stockholm från Nice ringde telefonen. Jag svarade och fick höra "Det är från Trygg Hansa. Vi skulle vilja ta hand om din bilförsäkring." Då kunde jag kontra med "Jag har en bra historia att berätta..." << >> |
(*) För dem av er som tycker att hela historien låter alltför otrolig vill jag referera till att det faktiskt är en kopia av ett mail till min mamma, och mammor ljuger man ju inte för. |